typ träd, körsbär, fågla och vatten

Det hörs avgrundsvrål från badrummet: mamma hjälper Elsa att vaxa benen. Jag och Georg skrattar, är det sadistiskt? Nej, för Elsa skrattar också.
Jag kom just hem från stugan, mitt andra hem och det var kanske hur mysigt där som helst! Jag har inte varit där på hur jätte länge och den tiden kanske behövdes för att jag riktigt skulle uppskatta stället. Jag och pappa har tapetserat mitt rum där och det är så fint att jag nästan skäms. Mest för att det är jag som har det bästa rummet och inte mina syskon. Om jag nu lägger ut en bild på hur tapeten ser ut så slipper jag försöka förklara hur den ser ut. Håll till godo!
/s

image71


image72

Kommentarer
Postat av: amanda

TOOOOOOOKFINT!

2008-05-04 @ 23:29:33
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0