Only in dreams

image73
Åhh, jag hade sjukaste drömmen inatt.
Jag och Sara och Hatt (Mel B och Posh) var på teatertreornas avslutningsföreställning. Dom ska sätta upp A clockwork orange och jag ser verkligen, verkligen fram emot att få se den! Woah.
Hursomhelst, i min dröm hade dom blandat ihop clockwork med typ någon annan skitfilm, typ rent eller nåt idk. Också sa dom skithemska grejer och skulle sjunga en låt från Hair av nån anledning.
Och en ful brud (som inte finns på riktigt, bara i min dröm) skulle sjunga den.
I alla fall, hon tar i från tårna och gör det där fula fejset som alla som tror att dom sjunger skitbra men egentligen suger gör.
Och då händer det.
Sara reser sig upp, stampar så hårt i golvet att alla i publiken hoppar till och drar efter andan, skriker lite förbannat, också sjunger hon Hair-låten totalt klockrent, överröstar fulbruden och går argt därifrån. Jag och kanske Hatt, minns inte riktigt, springer efter och är jävligt imponerade.

Så var det. Godmorgon förresten.
Puss

Kommentarer
Postat av: Hatt

Yes! det var minsann andra bullar än komentaren "slå mig gärna, men sjung inte.."

2008-05-08 @ 23:24:35
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0