Oh My Gosh

Wooohaaa! Jag är framme. Sitter i världens minsta studentrum i Auburn utanför Seattle och är tämligen lycklig! Trots att jag har sovit i världens minsta rum, på något som kan tänkas vara världens minsta madrass, var det förmodligen den skönaste sömnen i mitt liv! Dessutom har jag träffat världens bästa syster, och vi har hunnit snacka skit och dricka te, precis som på den gamla goda tiden!
För tillfället har hon åkt för att hämta föräldrarna vi äger gemensamt på hotellet, och jag underhåller mig bäst jag kan med hennes fina dator så länge. Hennes dator, som har å, ä och ö.

Jag tror att resan hit tog lite över 27 timmar och ärligt talat var det ganska påfrestande. Flygresan mellan Stockholm och New York ägde rumm tillsammans med ett Cheerleaderlag som onekligen gjorde sitt bästa för att leva upp till alla fördomar åtminstone jag har om cheerleaders.. Det blev kollektiv panik när de fick reda på att de måste stänga av mobilen; hur skulle de komma ihåg att ta sina p-piller om de inte fick ha sina alarm?! Jag hoppas att det löste sig för stackarna, men det tror jag att det gjorde, för de la upp en ganska imponerande plan om vem som skulle påminna vem , planerat utifrån vilka tider alla tog sina piller!

Nu är my family tillbaka, och jag måste avsluta sessionen.

I'll keep in touch
Love ya'

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag saknar dig!

2008-03-27 @ 20:09:48
Postat av: sara

Jag med! det låter dock som om du har det trevligt och lätt att du kommer att ha hur kul som hellst! puss!

2008-03-27 @ 20:37:17
URL: http://amfsa.blogg.se
Postat av: amanda

för det första: jag saknar dig
för det andra: shit jag är också beroende av min mobil
för att inte bli gravid!! och jag har aldrig tänkt på hur fånigt det egentligen är förut :D

2008-03-28 @ 13:54:40
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0