Hej alla spexare

Dagens projekt: Trycka t-shirts.

Jag fick världens bästa t-shirtidé här om dagen. En bild på världens bästa Sylvester Stallone och texten "Sylvester is my homeboy". När jag berättade för min grymma mamma kontrade hon med "Sylvester is my toyboy".
Kärlek till den kvinnan!
Ikväll kommer Sarababy hit och hänger med mig. Vi ska kolla på a clockwork orange, baka kladdkaka och spela The Sims tror jag. Kanske mysigaste kvällen någonsin. Hade det bara varit en annan film så hade det varit typiskt mellanstadiehäng. Och vi vet ju alla att mellanstadiet var världens bästa stadie. Man var ganska stor och cool, men behövde typ inte ta något ansvar. Dessutom läste jag KP och hade världens grymmaste ämnesomsättning.
 Seriöst, jag hade ben som en anorektisk kalv fast jag käkade godis till frukost lunch och middag. I'd trade all of my tomorrows for one single yesterday, liksom.

Anyway, nu ska jag fixa snygga tryck och kladda på tischor. Bilder kommer senare (om det blir bra)...
PUSS
från Baby Spice.

Kommentarer
Postat av: fredrik

jag hade tydligen tålamodet att läsa enda ner till eran kommentar....

2008-03-26 @ 22:21:09
URL: http://releze.blogspot.com
Postat av: amanda

heja!! :)

2008-03-26 @ 23:46:47
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0