Fellow Americans!

I'm in New York, and that's why I'll have to write in this very odd language... eller okej, det maste jag inte alls, men ni far sta ut med att det inte finns nagra prickar att satta over vissa bokstaver, sa som vi ar vana med i good old Sweden. I vilket fall som helts ar jag ganska trott och sur, och nastan doende av tristessen som uppstar nar man maste vanta pa ett speciellt stalle.. Det ar over tre timmar tills planet till Seattle lyfter och vi ar fast vid Gate 88 pa Newark airport.

Det ar ocksa en ganska bitter Posh som meddelar att hon vid mathandlande missade att det fanns sushi och istallet at nagon acklig wrap med alldeles for mycket Pickles. Herregud, jag gillar ju inte Pickles..

Men jag lever och mar trots allt, jag ar ju after all i NYC!

karlek till alla
Posh


Kommentarer
Postat av: amanda och sara

vi tröstäter kladdkaka. miss yooou

2008-03-26 @ 19:59:53
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0