En bildberättelse...

image22

Från planet. Posh erkänner nu att hon gillar att flyga, trots det omiljömedvetna i det..


image23

Den omtalade första måltiden på New Yorks flygplats. Den som blir frestad får gärna smaka, för jag vill inte ha mer...


image24

Alla som gillar en av världens bästa film, Juno, förstår storheten i denna bild!


image25

och alla som har hjärnceller över huvud taget förstår storheten i den här bilden; den omtalade systern OCH tre paket Ben & Jerry's för bara 9.99 dollar!! (nu vet ingen om jag pratar om systern eller glassen, men jag tänker vara mystisk och inte avslöka det..).

dags att sova kära vänner.

puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: amanda

om glassen ingår, vill jag köpa din syster.

2008-03-28 @ 13:51:58
URL: http://amfsa.blogg.se
Postat av: fanny

=O

2008-03-28 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0