Projektrapport? Amen moget då!

Nedan nämnda Facestat är också testat av mig. Jag har provat så många som tre bilder nu ock fascineras en smula över resultatet. För det första så blir jag irriterad över negativa svar. Liksom, vafan? Jo! Jag är pålitlig! DU kan vara opålitlig! 
Jag glömmer lite bort att det faktiskt inte är ett personlighetstest och att de som sitter där och påstår mig vara opålitlig inte känner mig. De har aldrig ens pratat med mig! Sedan blir jag en aning fascinerad över skillnaden på de olika bilderna. På två av tre är jag attraktiv och 26, på en är jag smart, på två är jag normalsmart, en på gränsen till dum. Jag är inte rolig på någon av bilderna, liberal på alla. På en är jag halvfattig, på en rätt rik. På två superdejtar jag, på en har jag afroamerikanska drag. Det är skitmycket av det där jag vet inte stämmer. Och ändå blir jag irriterad när de har svarat så som jag inte vill. Men det är ganska roligt! Kanske borde börja bete mig som 26! 

Puss! Fanny

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, kände typ precis likadant

2008-04-27 @ 23:25:26
URL: http://amfsa.blogg.se
Postat av: m

det där testet stämmer ju inte alls. jag ser ut att vara singel, lite halvfattig, opålitlig, tråkig OCH oattraktiv.

snacka om noll koll!

(jag ska försöka på nytt imorgon)

2008-04-28 @ 00:22:55
URL: http://skititraditionerna.blogspot.com
Postat av: Fanny

Snacka om noll koll!

2008-04-28 @ 08:19:23
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0