Morgon

Nu sitter jag här igen och klockan är typ tjugo över åtta, jag har alltså suttit här i skolan och läst vår blogg i tjugo minuter. Det har nämligen varit uppdateringsexplotion här på bloggen, eftersom blogg.se har legat nere i några dagar har nu alla medlemmar panikuppdaterat. Men jag klagar inte, jag gillar att läsa om min vänners härliga men kanske ibland inte alls för heämdelserika liv. Men alltså, måste allt vara så himla händelserikt alltid då? om det alltid var så så skulle man inte uppskatta när det väl hände något. Dessutom uppskattar jag att sitta och bara deg framför en film av valfri genre. Sån är jag.

Btw Amanda är jag av denna anledning skitpepp på att läsa ditt "haka på-repotage". Det kan inte bli annat än bra, jag menar, du är ju liksom Amanda, min fru!


puss puss

Marielle

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, det värmer :) jag har iaf tre intresserade läsare hittils. du, fanny och mamma :p

2008-04-02 @ 10:04:47
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0