hurtighet,peppen,kaffe,sång och sally oldfield

Haha! Jag vet inte om det är något speciellt som drabbat amfsa, men jag känner mig också som baby beskriver nedan. Jag joggade idag jag med och sprang till och med längre än vad jag brukar. Jag började liksom tidigare än än vad jag annars gör och sedan sprang jag 3 kilometer enda hem. Jag kunde ju inte sluta springa innan jag nått platsen där jag annars slutar springa och när jag väl var där var det ju lika bra att  fortsätta lite till. Hurtigt värre.
Lyckad dag. Jag sjöng tydligen så att min nya sångpedagog fick gåshud också :D  jag kan vara bra! Kaffe med Anna  A och Jonas vid vattnet var inte helt fel det heller.  Fler sådana  här dagar tack! Nyss kom mamma och pappa hem med en skiva med Sally Oldfield så jag sitter och njuter till hennes sånger. Prova det!
/sara

Kommentarer
Postat av: amanda

DU ÄR BÄST BEBISEN

2008-04-22 @ 07:32:00
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0