G'Mornin.

Godmorgon kära läsare. Hur många är ni nu? Jag tror att ni är hela tre stycken, förutom oss fem skribenter. Där ser man!
Igår kom Anna Hatt/Posh Spice hem från USA, och som ni självklart förstår så är vi toklyckliga allesammans. Hon har köpt ett par totalgrymma sneakers som jag är lite sådär sinnessjukt avundsjuk på.
Men jag har hört att vi ska få presenter, så det jämnar ut sig.

Igår satt hela gänget minus Fanny hemma hos Sara och fikade. Det var underbart. Ni vet, kompisar är det bästa man kan ha, så skaffa sånna.

Idag kom reportaget om mig med i tidningen. Det var... Haha, ja vad var det egentligen? Det handlade om en konstig och överpeppad tjej som kläckte ur sig konstiga saker helt random och käkade nudlar hela dagarna. På pricken jag! Faktiskt. Det är det som är så roligt.
Jag läste det och garvade. Hahaha, vad konstig jag verkar! Sen slog det mig. Jag är ju precis sådär.
Läs här om ni vill.

"Jag har tillsammans med mina kompisar startat en blogg där vi skriver om det vi gör. Den heter amfsa.blogg.se."

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Hattsyster

Tänkte bara säga att du är cool. Så du vet.

2008-04-08 @ 10:06:55
Postat av: Hattensjälv

Tänkte bara säga att jag håller med min syster. Så du vet det också.

2008-04-08 @ 15:20:50
URL: http://amfsa.blogg.se
Postat av: sascha

tänkte bara säga att vad de två övriga sagt var precis vad jag tänkte när jag läst artikeln :)

2008-04-08 @ 18:19:56
URL: http://amfsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0