Bättre nu...

Jag vill gråta men orkar inte mer. Det känns så himla tomt och det känns som om han kommer komma tillbaka när som helst, men det kommer han inte. Aldrig mer kommer han komma tillbaka, aldrig mer kommer hankomma och vara så otroligt söt som har är/var. Vi kommer aldrig mer att gå på promenad och han kommer aldrig mer få uppleva sommaren och springa i det gröna gräset. Tomt, tomt, tomt känns det. Tårarna kommer ändå. Jag saknar dig som bara den, min älskade hund kom hem. Men ändå är det kanske det du har gjort nu, kommit till gröna ängar och massor med stora smörgåsbord uppdukade. Inte har du onte mer och du orkar springa hur länge och långt som helst. Du har kommit hem och du har det bra, men kvar är jag och det gör så ont.



/M

Kommentarer
Postat av: amanda

stackars liten. men som du skrev så har han det bättre nu och behöver inte ha ont. såja gullunge, du kan trösta dig med att han i alla fall har haft världens bästa hussar och mattar.

2008-04-02 @ 18:03:34
Postat av: hatt

raring! han madde verkligen inte bra, sa aven om du inte ar religios kan du tanka att han har det battre! puss, saknar dig!

2008-04-03 @ 03:35:02
URL: http://amfsa.blogg.se
Postat av: sötnos

jag instämmer med alla de andra i att han troligen har det bättre nu. och jag kom precis fram till att det snart är 6år sedan vi började sjuan och han inte var så gammal...

2008-04-03 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0