Okejrå, I surrender.

Och fast jag hoppade runt, pussades, dansade som en tok och smygsöp inne på toaletten kunde jag inte betvinga känslan.
Jag fick helt enkelt konstatera:
Det blir inte roligare än såhär i Gävle.

Fuck mina ambitioner att försöka göra det bästa av tråkiga situationer. Jag ska skaffa mig ett roligt liv på riktigt istället! Okej okej. Om det visar sig att jag om ett par år bittert konstaterar "Det blir inte roligare än såhär i New York", då ska jag försöka ändra på mig och inse att det är mig det är fel på.
Men tills dess tänker jag tro att det inte är jag som är en torrboll, utan att det är Gävle som är precis så deprimerande som jag länge har misstänkt.

Nu ska jag klä på mig, skejta lite och sedan tvinga mig att plugga en stund.
Kärlek,
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0