Missar sportys B-day!

Här sitter jag nu, i en soffa, partyklädd och sminkad och missar hela partyt. Jag skyndade mig, allt jag kunde. Men damn it, jag hann inte. Hade en deadline på att åka hem senast klockan 1. Allt för att vara pigg och snygg i morgon. Att då åka in halv tolv och tära ännu mer på min något ansträngda ekonomi kändes minst sagt korkat, om inte rent idiotiskt. Trots att sporty är en av mina favsibrudar. Damn it. Men hon har lovat mig att fika med mig någon dag i stället. Så det blir nog bra. Jag tänker sitta här och hoppas att de har trevligt. (Jag hoppas alltid att andra inte har trevligt när inte jag är med, det kommer att bespara mig timmar av bitterhet). 

Så, grattis raring. Och förlåt för att jag missade partyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0