Jag har ett tandborste-laboratorium bakom badrumsspegeln

Bloggen är ganska död hörni. Moget.

Nåväl, jag tröstar mig med att det betyder att vi alla skaffat liv. Så fort någon av oss får en liten stund över tycker jag att vi informerar om allt coolt som händer.
Mitt liv är ungefär som en rakhyvelsreklam för män. Först åker jag bil jättesnabbt tills bilen förvandlas till ett superhäftigt megarymdskepp. Uppe i rymden sprängs jag och hoppar i slow motion jättelångt tills jag hamnar i en limegrön och svart bar full med nakna snygga brudar.
Just ja, ibland brottas jag med muterade lejonhajar eller så.

Det blir vardag till slut, det också.

Förresten, ni kan få ett dagens filmtips också. Rocky III. Den är grym och alla som inte håller med är bevisligen både fula och löjliga.

Jätte-kjam,
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0