You guys

Hörrni grabbar, vi måste ha en photosession så snart Posh kommer hem så att vi får okej visningsbilder. Det finns inga bilder på oss tillsammans längre. Suck. Vad hände med "sitta i soffan och ta fula kort tills vi grinar av skratt"-kvällarna?

Sagan om AMFSA är lång och omständig. Men jag lovar att berätta den någon gång. Det är nämligen en väldigt fin och vacker historia.

Jag var mycket arg och mycket ensam innan jag träffade övriga AMFSA-or. Nu är jag bara ganska arg och ensam, och bara ibland. Då och då, liksom.
Men Baby Spice before AMFSA är ingen rolig historia. Eller, jo. Det är en ganska kul story. Jag såg förbaskat rolig ut och var rent allmänt en väldigt löjlig typ. Jag hade för mycket smink och för lite självkänsla. Och hemskt mycket ilska inombords. Ja, ni hör ju själva. Suck.

Kommentarer
Postat av: Majsis

Allra käraste AMFS!
Om man får lov att lämna in ett litet önskemål till den här bloggen, då skulle mitt vara att ni började sajna era inlägg. Det kanske inte ni med ett kollektivt high-mind tänker på, men vi andra icke AMFS:are kan ibland ha lite svårt att fatta vem som skriver vad. Inte sketastor grej, men ändå...
:)PUSS!

2008-03-28 @ 20:41:02
URL: http://majsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0