What makes a man a man?

HAHA! Man kan söka jobb som "Mannen i den gula hatten". Jag vet inte riktigt vad det innebär, men jag känner att det är något för mig. Annons här, för den som är intresserad.
image10
Jag och Mel C är jävligt lika, slog det mig nyss. Hon hängde kvar en stund efter att de andra åkt hem och det visade sig att vi stör oss på samma saker, är rädda för samma saker och älskar samma saker.

Dessutom tror jag att vi var överrens om att Pete Townsend är snyggast i The Who. Fan, alltså, jag känner att jag önskar att jag varit 18 förr i tiden också. Förr i tiden när den grymmaste Pete hette Townsend och inte Doherty. Då skulle jag ha varit världens hardcoregroupie. Fatta många bra typer det fanns att ligga med back in the days!

Avslutar med ett Svensk Popcitat

Jag hatar sex
Om jag själv inte får va med.

/Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0