Teknologin är inte min vän

Jag har lagt märke till att till och med jag, en av de fem underbara flickor som äger denna blogg, har svårt att hålla koll på vem det är som skriver inläggen. Därför föreslår jag att vi i fortsättningen skriver våra namn längst ner :)

Hur som helst tänkte jag börja mitt allra första inlägg med att berätta vem jag är. Som ordspråket berättar har kärt barn många namn vilket gäller i mitt fall. Jag går efter Mel C, Anakin Skywalker, Darth Vader (naturligtvis), Zoolander, mjäll, marre och såklart namnet som pryder mitt födelsebevis, Marielle. Jag går iskolan, tyvärr inte länge till vilket är ytterst sorgligt. Attbro på skolan så skulle jag dit idag, för att fota, men världen jobbar emot mig. Eftersom jag ännu inte äger en egen digitalkamera så är mina vänner ytterst hyggliga och låter mig låna deras. Dock är det såklart inte så lätt att låna ut saker när man inte har dem hemma, Föräldrar är luriga ibland. Japp, Ledsen att jag är så osammanhängande men själva grejen var att Fannys (det var hennes kamera jag skulle låna) pappa hade lurigt nog tagit med sig kameran till sundsvall och det är svårt att låna den därifrån. Ursäkten godtages dock.

Jag skulle sedan låna Saras kamera men den hade inget batteri. Suck. Sedan när jag skulle in här på blogg.se och beklaga mig så fungerar inte sidan. SUCK!

Teknologin hatar mig!

/Marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0