säkringar? hhu?

Jag har just ägnat ca 2 timmar åt att utveckla min manliga sida samt mina kunskaper när det gäller elektronik. Jag lyckades rätt bra tills elektrikern kom och var snäppet manligare. Han konstaterade snabbt att nånting i elskåpet hade brunnit och behövde bytas ut. Jag suckade och gav upp med att byta de säkringar som jag dessutom hade pallrat mig iväg till köpis för att handla. Men nu är allt fixat och jag behöver inte tömma frysen, det känns bra! Mamma ville att jag skulle åka till Sandviken och prova en balklänning som hon hittat (blå, tvådelad nånting) men jag orkar inte, den kommer förmodligen ändå att vara ful. Jag gillar inte balklänningar alls.

Nånting som gör mig glad är iallafall att jag har sökt jobb på Coop och jag tror att jag gjorde ett bra intryck. Jag träffade en trevlig kvinna som ledde mig till den personalansvarige och så lämnade jag mitt cv och personliga brev, tackade och gick. Hon var på väg att riva upp brevet innan jag lämnat rummet men hejdade sig och väntade tills jag hade gått :D Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0