Så hoppa ur ditt NK å ta din limosine, å kom hit så bjuder ja på billigt vin

Jag har prinsessan Madeleine på hjärnan. Låten alltså, inte kvinnan. Alla som har hört låten torde förstå vad jag menar när jag påstår att man inte kan nynna på den utan att känna sig smygpervers.
Ett utdrag:

Åh, prinsessan Madeleine är så oskyldigt ren, med jättelånga ben och fina bröst.

Och, jag menar, man låter ju onekligen lite pervo om man nynnar på den in public. Jag vill ju inte ens sätta på hennes majestät Madde, men låten fastnar faktiskt väldigt lätt.
Jag har kommit in en en Svensk Pop-period. Bästa låten är såklar 17 år och kär. Här får ni den:



Det känns faktiskt tragiskt att jag kan bli världsmästare i hockey men aldrig mera sjutton år och kär. Grina grina.
Nu ska jag ut och traska i det sköna vädret, så att jag blir smal och vacker (men aldrig mera sjutton år och kär).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0