Posh lämnar landet!


Hur nyttigt det egentligen är att ha choklad bredvid sängen när man vaknar har jag ingen aning om. Jag har nämligen alltid föredragit att äta den innan frukost framför på kvällen. 

I kväll är tanken att vi ska ta farväl av en av oss. Av någon anledning värderar hon nämligen sin familj otroligt högt och har valt att åka med dem till Seattle för att hälsa på sin syster som pluggar där. Som om det inte vore nog att få lämna landet till förmån för något nytt tänker hon inte stanna i Seattle. Hon tänker ta sig vidare till NY för att shoppa och titta på sevärdheter vad jag kan förstå. Dessutom sägs det att hon ska se Bruce. 

Men vi andra unnar henne detta, vi är inte ett uns avundsjuka och ännu mindre är vi bittra över att inte få träffa henne på två veckor. Ska se om man kan få henne att blogga innan hon åker, annars får hon göra det på plats! Hennes syster har en likadan macbook som jag har så det borde inte vara några som helst problem!

Ha det fint! Puss
505404-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0