plast<3plast

Det går alldeles utmärkt att smälta ihop två plastpåsar med strykjärn. Problemet ligger i att få dem att fästa i papperet. Jag kände att min ide var revolutionerande, att plasta in saker utan att betala massor av pengar för produkterna. Jag tycks dock ha misstagit mig. Frågan är dock om jag inte ska ta på försöka mig på att skapa något i plast istället. Det kanske fungerar? 

// Fanny, det har ju ännu inte framgått vilka vi är. I kväll ser det ut som om jag är den enda som är pepp på idén. Men jag gissar på att vi får se mer av de andra lite senare. Då kanske vi till och med presenterar oss! Att veta vem som är vem i Spice Girls kan ju vara intressant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0