Oh you pretty things

Jag känner inte för att vara seriös och skriva ett bra inlägg som folk kommenterar och säger är så himla braaa och känner igen sig i och hihi. Näe jag känner mer för att skriva blaj och titta argt på alla över ett sånt där jätteglas med öl. För jag är ganska arg av mig. Arg och lite dryg.
Jag har litegrann huvudvärk. Lagom mycket för att det ska kännas och riktigt mala. Som att någon kör med en mortel i mitt huvud. Försiktigt och smygande, så att jag inte ska märka när hjärnsubstansen geggas sönder till en obestämbar guaccamole. Men den lättar när jag skriver. Den gör ju det. Därför fortsätter jag med mitt malande. Jag tar över mortelns roll. Jag sitter i ditt, kära läsare, ditt huvud med en kryddmortel och geggar sönder dina hjärnceller. Snart är dina tankar inget mer än en smakrik avokadodipp. Du borde genast sluta läsa det här. Du borde plocka fram Brott och straff eller kanske Processen och göra något vettigt av ditt liv.
Gör något på riktigt. Sitt inte här och försök inte längre ignorera morteln som gör dina tankar till populistiskt, helt ofarligt crap.

Det blir fan ingen revolution om du bara ska sitta här och läsa lättsamma bloggar. Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0