Och det var då jag insåg

att jag troligen kommer att hata högskoleprovet. 

Jag hörde något om att den konstiga bruden med munnen i den där dokusåpan, Olinda inte heller lyckades speciellt bra med sitt. 0.1 tror jag. Svensk media pratar om sådana saker och jag läser med glädje. Samma glädje som jag känner när jag ser att Paris Hilton har gropar i låren. Om det går dåligt är det alltså bara att hänga med Olinda, göra en dokusåpa, skrika lite i TV, fixa en läppförstoring och spela lite på mina tuttar. Jag tror att jag skulle vara bra på det. Jag tror att jag skulle digga att bo på värsta Hotellet i värsta värmen och ha som enda uppgift att vara het. Det vore roligt, dock är jag för blek för sådant, synd! Annars hade jag lätt satsat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0