Nakenchock i melodifestivalen!*

Och för det älskar vi dig! Jag kan hjälpa att packa! Du har hjälpt mig förut! 

Jag funderar på att dammsuga sängen. För några dagar sedan tittade jag nämligen på rent hus och sedan dess har jag haft en aning svårt för det faktum att det faktiskt luktar damm i mitt rum. Jag vet bara inte riktigt om jag vågar ta bort den där frottégrejen som täcker själva madrassen, jag menar, tänk om någon bor där! Precis som det gjorde i rent hus! Jag skulle spy och dö på samma gång. Jag tror dock inte att det är riktigt så illa, det var max två månader sedan jag tog bort det där överdraget förra gången och det borde ju finnas någon hejd på hur snabbt icke existerande djur kan föröka sig! 

Jag tänker för övrigt leka modeblogg senare idag. Modebloggar är poppis har jag hört! Så fort jag hittar mitt vanliga objektiv ska jag fota de finfina halsbanden jag tillverkade igår och visa dem för alla alla. 

Modebloggfrågan är annars någonting vi får ta ställning till. Jag har alltid varit contra alla modebloggar utom moderniteter och facehunter.  Jag har dock fått känslan av att modebloggar är det som slår hårdast i bloggvärlden. Huruvida vi ska ägna oss åt plan eller marknadsbloggande kan därför ha en omröstning om!

Love ya! // Fanny


*Bara ett test för att se vilka rubriker som drar till sig flest läsare. Ta det lugnt melodifestivalen är ju slut. Fel låt vann men så har det varit alla år utom förra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0