Jag måste gnälla lite...

Seriöst, det är bara jag som skriver här idag! Dåligt. Vi skulle ju bli aktivast i världen juu!

Kvällen har jag spenderat med Tjenare Kungen, rödvin, depeche mode, tröjtryck och tecknande. Jag ritade av mamma så att hon började gråta. OBS! Det var rörda tårar och inget annat.
När jag var liten och arg på henne ritade jag henne som ett stort troll i gröna shorts. Det är möjligt att hon hade kunnat gråta av förolämpning av den, men eftersom hon råkade hitta den när vi var sams igen minns jag att hon bara garvade som tusan. Och satte upp den på sin anslagstavla.
Den hänger där än idag.

Angående Tjenare Kungen så var det en väldigt söt kille som spelade den söta killen. Och han snackade om smärtsamma processer. Det är något speciellt med prettokillar. Yum.

Angående att jag kanske skulle slänga upp bilder på tröjorna när dom blev klara så bidde det inget med det. Min kamera strejkar nämligen. Men tröjorna blev toksnygga och jag har på mig en av dem nu. Så fort kameran fungerar ska jag dela med mig av min kreativitet. Det var en smärtsam process.

Hejrå
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0