JA!

Idag har jag fotot, äntligen! Jag har väntat alldeles för länge och det var nästan motvilligt jag begav mig till studion idag. Men väl där och väl igång med arbetet så slår det mig att jag hade glömt bort hur otroligt kul det är. Mr R ställde frivilligt upp och jag är evigt tacksam. Många fina bilder blev det dock har jag ännu inte fört över dem till datorn, men de kanske dyker upp här senare och annars på bilddagboken. Jag måste även ta tillfället i akt att tacka Sara darling för den underbart generösa gesten att låna ut din kamera till mig! Puss! Jag är även tacksam mot Fanny som verkligen försökte! Du är söt! även om det är världens mest irriterande ordspråk så är det verkligen tanken som räknas...ibland.

Jag ska nu tacka för mig för denna gång innan detta inlägg förvandlas ännu mer till ett tacktal från Oscarsgalan.

Pusspuss!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0