It's true

Det är sant det ni hört! Jag, Posh, har om mindre är 24 timmar lämnat detta vinterlandskap för en kort soloturné i landet där allt är lite större, lite mer omiljövänligt och, förhoppningsvis, lite roligare!
Stressen börjar dock komma krypande, eftersom det är ett faktum att jag är lika långt ifrån färdigpackad som det är mellan Mexicos och Kanadas gräns, och dessutom har jag gjort planer för hela eftermiddagen/kvällen...
Därför sitter jag nu och kastar tysta förbannelser över min egen packningsineffektivitet och skäller lite på mig själv för att jag inte gör vad som måste göras.
Det är den lilla internetdjävulen börjar tala till mig. Han säger att "vad gör det väl om du kommer till USA utan så mycket kläder, HERREGUD är det någonstans det finns kläder så är det väl där. Och det är faktiskt viktigt att prioritera i livet, och vad är viktigare än världens bästa blogg?!"

Jag bestämde mig för att lyssna på honom,och jag var inte särskillt svårövertalad.

Posh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0