Introducing: Baby Spice

Fanny, vackra förtjusande tossa. Du blir inte ensam om att blogga ikväll. Men du har ju faktiskt störst bröst. Så du är Ginger Spice. Alltid något!

Jag känner fruktansvärd prestationsångest just nu. Känns dumt att fucka upp sitt första inlägg på vad som kommer att bli tidernas största och mest hyllade blogg. Eller, förresten vadå blogg? Världsrevolution, skulle jag snarare kalla det. Ni förstår, jag känner mig en smula oinspirerad just nu. Därför tar jag till ett sånt där billigt trix och skriver om tuttar. Jag har ju faktiskt redan börjat så smått. Alla vill läsa om boobs!

Så här kommer en dikt som jag har skrivit helt själv:

Några är stora, några är små,
och det finns några med socker på.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0