För vi har tagit studenten, fy fan vad vi inte är speciellt bra eller först eller på något annat sätt utmärkande

Stundenten. Överskattad grej detdär. Skitdyrt och inget direkt att vara stolt över. Vafan, alla kan ta studenten nuförtiden. När dom som är gamla nu var unga var det toksvårt. Då var man jävligt bra om man lyckades. Nu är man bara precis som alla andra, fast blåst på en massa pengar för en ful busschaufförmössa som man bara tänker använda en gång.
Men jävlar vad roligt det kommer bli! Jag kommer ha tre liter champange i magen och tusen glada partykompisar att skrika lyriskt åt och sjunga skråligt med. Det kommer bli ett jäävligt roligt party.
Man borde bli helt till sig över fler grejer än studenten. Typ yees jag fick mitt första pensionskuvert FYFAAAAN VAD JA E BRAAA! Och tokparta över det. Eller WOAH! DOM VISAR SÄLLSKAPSRESAN TRE PÅ TV FYFAAAAAN VA DEN E BRA!
Vad jag vill säga är att man borde överskatta fler grejer. För tänk vad mycket fest det skulle bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0