Snygg-Amanda berättar lite om sitt perfekta liv

Alltså jag är så jävla lycklig och peppad! Typ hela tiden dessutom! Jogga och käka nyttigt is the friggin' shit maaaan. Endorfiner gör dig snygg.
Nu lyssnar jag på weezer och känner mig sådär lycklig som bara en ångestfri tonåring som snart ska ta studenten kan göra (antar jag). Har ingen som helst studentångest längre. Alltså, vafan, jag ska ju fortsätta plugga i typ hundra år till, bara på ett roligare ställe och kurser som jag själv har valt. Det är fan i mig inget att ha ångest över.

Just ja, Poshen och jag bestämde att vi ska ha tapasmiddag med tillhörande filmtitt + Twin Peaksmarathon på fredag. Är ni på eller? Det kommer bli hur bäst som helst, så det borde ni.

Miljoner lypsylkladdiga pussar från Baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0