Posh - the return

Hej kära vänner!

Jag kommer med en ynklig liten ursäkt för att ha varit frånvarande så länge. Det är inte lätt att vara superstjärna..
Sedan sist jag skrev har jag hunnit vara i New York, Göteborg och idag de mest imponerande platser av dem alla, Forsmark och Österby bruk. Det är med en tregikomisk ton jag berättar att något som låter så pass spännande som att åka ner åttio meter under havet i en lång bergstunnel faktiskt, på riktigt, kan ha varit det absolut tråkigaste jag någonsin gjort. Där fanns sten, där fanns betong, och där fanns (det här var höjdpunkten) en bit inplastad uran, 1 kubikcentimeter stor. När vi sett alla dessa överväldigande tingestar var det verkligen på tiden att ta sig tillbaka upp. Vem vet, kanske hade vi annars fått härdsmälta av alla intryck?

För alla som glömt hur jag ser ut efter denna ack så långa frånvaro har jag bifogat en bild på hur Posh ser ut under Sporty Spice regi. Med lite tur kommer det kanske snart ett smakprov på hur Baby Spice ser ut under Geri's regi. Det är dock inget jag kan lova, bara hoppas på. Och låt mig avslöja att Baby har genomgått en smärre förändring på sistone...

image58

All världens kärlek
Posh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0