Peppad brud

Grr, jag kanske fick hetaste jackan idag. Den är svart, blank och snygg. Älska den.
Dessutom, kirrade tre kurs-MVG'n, två preliminära och ett spikat. Heja mig! Bra dag. Dessutom lyser solen. Jag kanske älskar ALLT!

Snart dyker väl lite brudar upp här, pimp som jag är. Vi ska glo på Citizen Kane och sen ha Twin Peaksmarathon. Grym kväll. Och imorn blir det paaarty för Andrea som blivit 19 och ruskigt mogen. Vi köpte present idag. Seriöst, var det någon som tog med sig den? Haha, tänk om påsen står kvar utanför affären. Lol på oss isåfall.

Aja. Idag lärde jag mig skejta, typ.
image67

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lite lik Dean Moriarty i Kerouacs På drift. Betoning på lite. Men det tål ändå att nämnas. Tycker jag nog. Utan att riktigt veta varför. Se det typ som ett boktips kanske.

2008-04-26 @ 19:51:38
Postat av: Anonym

Förstå betoningen på lite rätt. I jämförelse med det stora flertalet så blir det mer än lite.

2008-04-26 @ 19:57:20
Postat av: anonym

Förstås.

2008-04-26 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0