Patti Smith <3

För 2 år sedan var jag inte på peace and love i Borlänge och det var synd. Patti Smith var nämligen där. Jag minns att jag tänkte "hmm, Patti Smith kanske är bra..." och letade fram mammas skiva. Jag tror att det var Frederick som jag lyssnade på och då gillade jag det inte alls. Frederick är en av mina favoritlåtar med henne nu och jag ångrar bittert att jag inte tog mitt förnuft till fånga och åkte till Borlänge när hon spelade där. MEN, lyckan är räddad och jag kan sluta vara bitter över det jag missade, hon kommer nämligen hit igen! Hon spelar på Stockholms Jazzfestival i sommar och jag tänker åka dit! Alla som är på får följa med :D
Bästa födelsedagen idag också! Snyggaste brudarna kom hit och gav mig de bästa presenterna någonsin <3
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0