orka rubriiiik

Hahaha, vi är så jävla dåliga på att blogga.
Igår sa en klasskompis (jävligt klockers), "ja alltså den (bloggen) är ju bra, men ni uppdaterar väldigt sällan... för att vara fem personer alltså".
Mm. Ambitionen från början var två inlägg var om dagen. Det blir 10 inlägg/dag allt som allt. Haha. Drömmar är för färskingar.

Idag ska jag cykla ut i det strålande vårvädret och ta mig till ett mysigt dagis och läsa min omysiga barnbok för en barngrupp.
Jag har som projektarbete att skriva en existentiell barnbok, och nu har jag alltså kommit så långt att den ska premiärläsas för en liten grupp intet ont anande barn. Vågar mig inte på att gissa hur reaktionen kommer bli.
Men jag hoppas på att dom små liven uppskattar konsthistoriska paralleller och språkliga finesser.

Lovar att någon kommer gäspa och säga "trååååååkigt" och nån annan "fuuuul biiiiild!". Du kan va ful, kommer jag att tänka då, men inte säga. Haha.

PEACEE.
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0