onsdag morgon 17.45

Jag är aningen förvirrad idag. Jag har inte haft koll på dagarna på hur länge som hellst och gått och trott att det är helg snart ett bra tag. Idag när jag kom hem från skolan gick jag och la mig för jag var trött. När jag sedan vaknar 17.45 tar jag på mig morgonrocken och går ner för att göra frukost. Jag blir lite fundersam när min lillebror sitter vid datorn, jag menar, vilken vettig människa gör det kvart i 7 på morgonen, för det var vad jag trodde klockan var. Helt omotiverat. Sedan är både mamma och elsa vakna och mamma lagar mat och pratar i telefon. Jag reflekterar inte över detta så mycket utan börjar bre mina mackor. Sen blir jag väldigt fundersam, jag kom nämligen inte ihåg någonting från gårdagen..... Jag frågar mamma om jag träffade henne igår och hon ser ut ungefär som om jag fått hjärnblödning eller nått liknande. Sedan säger hon: det är inte morgon sara, det är fortfarande tisdag.
whoa, det tog mig en hel timme att ställa om mig. Jag hatar att sova på dagen.
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0