Oh shit, jag måste bli cool, snygg och få en grym vardag

image40

Oj. Fick precis ett mail med en förfrågan om vår kära lokaltidning får göra ett "haka på"-reportage om mig. Prestationsångest KANSKE. Jag har inte världens mest spännande vardag.
På torsdag, när på-hakandet ska äga rum hade jag typ tänkt gå i skolan och sen plugga, pimpla lite rödvin och spela tv-spel resten av dagen. Fan.
Alltså jag är smickrad som satan och det ska bli skitkul, om det nu blir av. Men alltså, näe, vem vill läsa om mig? Jag kommer säga något fånigt och bli ful på alla bilder! Jag lovar! Huu huu. Jag är bra på att säga fåniga saker.
Men killen som ska göra reportaget är snäll och jag känner ju faktiskt honom. Haha, jag får säga att jag vill korrekturläsa eller nåt. Också får jag träna på coola monologer. Jag vill låta som en Tarantinokaraktär!

Hmm.

Förvirrade hälsningar från Amanda

Kommentarer
Postat av: fanny

NÄE! Jag förväntar mig att du väver in smygreklam om sublimera.

2008-04-01 @ 20:41:08
Postat av: amanda

är nog tyvärr ingen idé eftersom det antagligen publiceras efter sublimeradagen.. men jag kan lätt nämna er och hur grymma ni är, bara för att! :)

2008-04-01 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0