Nintendo

image41

Kommer bli en tokmysig helg för Baby Spice. Bortsett från ett högskoleprov och en modevisning tänker hon bara sitta i en mjuk soffa, med en flaska lightläsk och ett gäng skumbananer som sällskap och spela tv-spel som en idiot.
Because she's worth it.

Jag kan utan omsvep erkänna att jag är en fanboy, en riktig sucker för Nintendo. Och observera att det inte är jag på bilden ovan. Jag bara googlade "Nintendo Fanboy" och bruden där dök upp.
Men ni måste erkänna att den är ganska... kul.

/Amandapanda

Kommentarer
Postat av: Fanny

Min första reaktion var: men för i helvete, sådär jag hon ju inte hålla på! Sedan såg jag att det inte var du. Då blev jag glad igen!

2008-04-01 @ 21:52:35
Postat av: amanda

hah, här hålls inte på alls. som du mycket väl vet är jag dygden personifierad

2008-04-01 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0