Morgonupdate


Okej. Om en timme ska jag träffa tidningskillen. Det blir kul! Jag menar, jag tycker ju om att synas, prata och vara med på kort. Haha. Det är ju tre av mina favoritsaker att göra för bövelen!
Desstuom tänker jag nog promota den här bloggen. Så att vi får fler än åtta läsare...

I eftermiddag blir det pluggande. Jag sitter för tillfället med sjuans mattebok och försöker lära mig att dividera. Moget att jag struntade i det i sjuan. Men ni vet ju hur ungdomar är. Det är ångest hit och ingen förstår mig dit.

image48
Håhå jaja. När jag har pluggat klart ska jag spela No More Heroes. Det är så jävla kul! Snubben man spelar som har ful frilla, töntig jacka och är besatt av mexikansk wrestling. Haha, ni skulle ha sett mig igår när jag skulle döda en boss och slängde runt wii-kontrollerna i schyssta wrestlingmoves. Jag var så jävla inne i det! Jag gjorde till och med sånna där manliga "AAAARRGHHHHHH"-ljud och skrek "DÖÖÖÖÖ, jamen DÖÖÖÖÖ rå nån gång" när jag kastade mig runt framför TV:n.
Kanske var tur att ingen såg mig ändå, när jag tänker efter.


Peace!
Amanda

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahha så jävla moget med 8 läsare när vi är 5 som sktiver! älskart! alltså 3 personer utöver oss. men vi har ju faktiskt legat lite högre tidigare. vi tar oss tillbaka till det!

2008-04-03 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0