livet är en fest, speciellt när man tar studenten...

ÅÅÅH! Idag har jag suttit i solen och druckit milkshake!

Jag har haft stora solglasögon helt befogat och för första gången på väldigt, väldigt länge ångrat att jag tagit på mig långkalsonger.

Jag har vidare tagit på mig rollen som överfejkad bimbo med jättestora bröst, som (vilket jag fick reda på efter att jag lovat att visa min tolkning), ska spelas upp på en scen i aulan. Tur att så många under min uppväxt otaliga gånger upprepat att det är viktigt att kunna bjuda på sig själv.

Till sist har jag även tagit mig till ett ganska coolt ställe, ni har förmodligen hört talas om det (och om ni är riktigt tuffa typer har ni säkert varit där också). Stället heter Sandviken. Där snörade jag på mig ett par skor med fastskruvade järn under, tog ett paraply i handen, som jag lyfte, viftade på och snurrade medan jag skuttade till den gamla dängan Singing in the rain i åtminstone femtio minuter. En förvånansvärt värd sysselsättning för alla skeptiker.

Och nu svimmade intresseklubbens ordförande, för jag har just berättat om min dag. Det var en bra dag!

En grej till; DET ÄR BARA SJU VECKOR KVAR TILL STUDENTEN!

Puss från Posh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0