I love svennebanan-översättningar

Yes. Nu ska jag sova nån timme. Grymt schöönt.

Peppad på att sova. Sen peppad på att vara hemma imorn och göra klart mitt förbaskade fucking projektarbete. Det är en smärtsam process.
När jag är klar med det ska jag återgå till mina huvudintressen i livet. Aggresivt kurtiserande, tv-spelande, sprit och obskyr film. Haha, älskar mig.

Här får ni en bra lista över coola namn på uppföljare
3. The Cube 2: Hypercube
2. Rambo First Blood Part 2 (Första filmen heter Rambo First Blood)
1. Alla uppföljare som heter likadant som den första fast med 2: ÅTERKOMSTEN som undertext. Tex Mumien, Batman, Sökarna, Cocoon, Alien och Tusenbröder

Här får ni en lista över coola svenska översättningar på filmnamn som inte är på riktigt men borde ha varit det
3.
image50
2.
image51
1.
image52

Tar ingen som helst cred för bilderna. Hittade dem här.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0