I don't see what anyone can see in anyone else but you

Haha, så jävla weird. Vissa facebookmänniskor har blivit hackade eller nåt, så det skickas sjuka meddelanden från deras profiler. Jag fick tips om "lovestick enlarger pills" från killen som gjorde min tidningsintervju.
Det är humor. Jag ska förstora min kärlekspinne.
För övrigt var kärlekspinne det sötaste namnet någonsin på, eh, manskönet. Det ska jag börja använda, bums.

I eftermiddag ska jag baka fyrtio chokladbollar med tuttifruttiströssel och sen ska alla underbara amfsa-bloggerskor träffas, antagligen hemma hos Posh, också ska vi lära oss spela Anyone else but you.

Kanske blir bästa eftermiddagen som någon någonsin upplevt. Skulle faktiskt tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0