Hipp hipp.

image60
Ikväll ska jag, Posh och Scary (Anna och Sara) åka till Uppsala-la-la och gå på dubbelt födelsedagskalas. Det är rätt kul, för jag blev inbjuden av det ena födelsedagsbarnet för att han är min brorsas kompis. Dessutom fick jag ta med mig kompisar. För att tacka snällisen har vi köpt en grym present till honom.
Det andra födelsedagsbarnet som håller i festen känner ingen av oss. Allt vi vet är att hon heter Linda. Men eftersom vi inte bara kan klampa in på hennes kalas utan present bestämde vi att hon också skulle få något fint. Väluppfostrade som vi är.
Nu har jag slagit in hennes present, men jag fick lite ångest. Jag hittade en bra låda i lagom storlek som jag la hennes prylar i och slog in. Men såhär i efterhand känner jag att det kanske inte var så smart. I lådan har nämligen mina äppelcidervinägerkapslar legat. Så det står saker som "viktminskning", "body boost" och "calorie control" på den. Så om nu denna Linda är tjock alternativt ätstörd har vi gjort bort oss big time.
Gudars. Får se till att närvara vid paketöppnandet och vråla "ALLTSÅ DET ÄR INTE SÅNT I LÅDAN" eller nåt.

Huuhuu.

/Amanda Baby Spice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0