Haha, balleliv.

Haha, jag är värsta msn-polarn med en tokdesperat snubbe från USA. Han vill så jävla gärna ha en tjej! Och det är så kul! Jag är hans internetpsykolog/livscoach.
Hans första problem är att han är ganska ful, men det skulle inte spela nån roll om han bara skaffade sig lite personlighet. Liksom, han snackar bara om att tjejer inte vill ha honom. Enbart!
"buhu, jag såg den tyska tjejen igen, hon köpte glass, men hon har pojkvän" kan han inleda en konversation. Och jag bah "oh no thats soooo sad". Och sen fortsätter det så forever. Haha, det är så sjukt tråkigt.
Men idag peppade jag totalt. Jag bah "Have you seen any hot chicks today?" och han bah "alot!".
Mitt liv är så kul. Haha, verkligen.

För övrigt är jag bra på att göra intryck:

amanda säger:
men röj förra gången du! dina kompisar måste ha tyckt att jag var konstigaste människan
Ida - It'll all get better in time säger:
Haha dom tyckte du var rolig Dom tjajtar fortf om det här med när du sa att du också ville ha skägg

Nu peppar vi för fotbollsmatch på tisdag. PUSS! /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0