Fräscha bruden snackar om sig själv

Imorgon ska jag göra massor av saker. Jag ska lära mig skejta, bita Simon (ni borde testa, det äger), prata med SYON fast hon bara vill förstöra mitt liv, snacka om narcissism på samhällskunskapen och lämna in projektarbetet. Ja jävlar.
Det där med narcissism kommer gå tokbra, jag är nämligen mycket insatt eftersom jag själv är tjockaste fetaste narcissen som någonsin funnits. Allvarligt talat, jag skulle kunna analysera mig själv oavbrutet i en vecka. Insidan av min navel är det intressantaste jag vet.
Nu ska jag nog sova, och hata mig själv jättemycket för att jag inte orkade tvätta håret. Idag har jag haft ungefär samma frilla som Erics syrra i 70's show. Och eftersom jag är för lat för att duscha (fresh tjej) så kommer jag ha den imorgon också. Aja, kul för alla andra i alla fall. Ni får garva, det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0