Fan ta dig, din jävla jävulsjävul!

Ibland låter saker lite töntigare på svenska. Men, men mycket låter ju så jävla mycket snyggare och coolare på svenska! Varför pratar man aldrig om det? Man dissar svengelskan* för att den är ful. Inte för att svanska än så sjukt snygg! Men alltså hallå, jämför ordet exponerad med ordet exposed. Exponerad är fan så mycket snyggare!

Saker jag vill lära mig nu är latin. Men jag är dålig på språk så jag tänker inte.

Puss// Fanny




*Jag insåg faktiskt inte vad jag skrivit förrän jag skrivit det. Och då var jag ju tvungen att låta det vara kvar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ego jag hjälpa tibi att lära dig latinam. Du får vara en aktiv discipula och jag en durae pedaegoga. Typ.
Då kommer du att säga "Gratias tibi ago!"

Puss

2008-04-02 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0