Buskmannen, sommarpepp och allmän "jävlar vad jag är glad att jag lever"

Angående inlägget under tror jag vem den uppenbara "hej jag är kepstjej"-tjejen är. Så uppenbar är hon!

Nu sitter jag här och väntar på Posh. Vi ska ut i solen och svettas. Raaaoor! Jävlar vad jag är sommarpepp. Fan, brudar, kan vi inte bara ta och styra upp den här sommaren till något helt perfekt istället för att bara snacka om det?
Ni vet, grillfest på stranden och vinpicknick i bålleskogen. Sand mellan tårna, skitkalla sjöbad och mörtfiske på en brygga i solnedgången? Jag är i alla fall på. Skitpå.

Studentpå är jag också. Och jävligt pepp på Andreas party, och på valborg. Fyfan vilket fint liv jag har ändå. Och det har jag insett först efter att jag börjat käka på bestämda tider. Hahaha, jag älskar hemmasnickrad tonårsångest (det är min grej).

Dessutom älskar jag humor utan hjärna. Sån där som kommer från magen. Alla som såg Hundra Höjdareavsnittet med Buskmannen fattar vad jag menar.

"The world famous Bush Man"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0