Åh, men kära nån!

Här har jag gått omkring och tänkt att det där med att länka Aftonbladet kan väl inte vara så jävla effektivt? Eller? Alltså, det kan ju i alla fall inte vara som att skriva om sverigedemokraterna, vilket bevisligen är helt sinnessjukt effektivt. Turned out, det var precis så effektivt som jag inte trodde att det var. Det skrämmer mig. 

Jag tänkte fortsätta på serien benvaxning. Jag håller inte reda på i vilken blogg jag skriver vad, men benvaxning har varit det enda jag kommit mig för att skriva om de senaste tre dagarna. Det enda som händer i mitt liv är nämligen benvaxning och vår. Då alla skriver om våren och jag redan har det avklarat så väljer jag vax. I alla fall, jag har fått en röd fläck på benet. När kommer den att gå bort? Jag tror att den beror på att Frk. Larsson ringde medan det satt en waxstripe på just den fläcken och jag inte ville skrika i hennes öra. (Utifall jag plötsligt hade blivit en sådan som skrek.)

För övrigt måste jag bara säga att jag ett antal gånger fått rätt gissning på kepstjejen vid första försöket. Hon är alltså rätt uppenbart kepstjej. 

Puss Fanny 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0