19 är nog en rätt värdelös ålder igentligen

Yrvädret fyller 19 imorgon och bloggar för första gången på evigheter. Jag vet inte varför, jag har bara haft noll inspiration och inte känt för att sitta framför datorn och dega. Jag skickade in min projektarbetesrapport idag så nu är det över, oket som legat på mina axlar i några månader är borta <3
Dagen har varit aningen förvirrande, jag tror inte att så många förstod vad jag sa idag, det kändes iallafall så. Och sen åkte jag hiss idag, eller jag tänkte åka hiss men istället för att trycka på knappen till rätt våning så speglade jag mig i hissen=moget. Det var inte förän en äldre man klev in i hissen som jag kom på att jag kanske skulle åka upp också..... suck, jag kände mig lite borta. Alldeles nyss var jag och mamma ute och cyklade en lång stund för det brukar vi göra kvällen innan jag fyller år och det är så mysigt. Jag har ett minne från när jag var ungefär 7 år och vi cyklade en tur i Älgered där jag är född. Det var en magisk cykeltur för solen höll precis på att gå ner och tibasten blommade. Ända sedan dess har jag försökt återskapa den turen men inte lyckats och jag gissar att det ska vara så. Jag menar, jag är inte 7 år längre, jag bor inte ens på samma ställe och inte så mycket blir lika magiskt som det en gång var längre. Jag och mamma höll på att bli överkörda av vovlohuliganer med keps istället.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0